Wauw

Algemene en technische zaken over de Midnight Star 1900 en 1300
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hert
Gast
Reactions:

Wauw

Bericht door Hert »

Een paar weken geleden heb ik de Wildstar ingeruild. Wat een apparaat is dit. Voegt mij in alle opzichten en hij kan nog net door de deur van de schuur. Mijn lijstje met zaken die ik wil aanpassen is door deze overstap opeens heel erg kort geworden: iets stillere dempers (quiet core besteld) en die onzinnige plastic chromen strips van het voorspatbord af. Dit is een blijver.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Slagûr
WSFH-Support
Reactions: 81
Berichten: 572
Lid geworden op: 20 feb 2010, 22:23
Contacteer:

Re: Wauw

Bericht door Slagûr »

Heb hem vanmiddag even aanschouwd.
Prachtige fiets Erik.
Veel plezier en veilige kilometers er mee.!!!
0
Afbeelding

SREU#0691 LEO.
Gebruikersavatar
Geekie
Member
Reactions: 10
Berichten: 248
Lid geworden op: 05 mar 2009, 17:51
Contacteer:

Re: Wauw

Bericht door Geekie »

Als je die Chrome lip van je voor spatbord bedoelt hou ik me aanbevolen voor de rest heel veel succes met je Midnight.
0
SREU#0384
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hert
Gast
Reactions:

Re: Wauw

Bericht door Hert »

Geekie?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Geekie
Member
Reactions: 10
Berichten: 248
Lid geworden op: 05 mar 2009, 17:51
Contacteer:

Re: Wauw

Bericht door Geekie »

Nou nee ik dacht dat je de LIP op je voor spatboard bedoelde deze 2 plastic uitsteeksels heb ik er ook af.
0
SREU#0384
Afbeelding
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Wauw

Bericht door knutselsmurf »

Veel plezier met je nieuwe 1900, Erik. Ik blijf nog wel wat jaren nostalgie rijden!! Ben een echte WildStarFan en soms in Holland. :26: :26: :26:
Gebruikersavatar
Hert
Gast
Reactions:

Bericht door Hert »

Geekie, dacht ik al. Verder zit er niks op het voorspatbord.

Leon, dank. Ik heb afgelopen zomer iets van 8000km op de wildstar gereden. Voor mij is dat veel. Ik heb het prima naar mijn zin gehad. Ik mis het rauwe karakter van het ws-blok. Op deze kan ik het met mijn lange lijf beter uithouden. Beide vind ik mooi.
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Wauw

Bericht door knutselsmurf »

En dat laatste is uiteindelijk het belangrijkste. Nostalgie en gevoel is belangrijk, maar heerlijke zitten en dat lang kunnen volhouden is het belangrijkste. Dat is uiteindelijk het doel.
Gebruikersavatar
Hert
Gast
Reactions:

Re: Wauw

Bericht door Hert »

' n biedie gewauwel.

Krik overgenomen van rebel. Durf hem er in m'n eentje nog niet mee te heffen. Dus vanmorgen de wielen ouderwets gepoetst. Rollen :saai:

Samen met de dame op haar nep-indian de paasdrukte in. Een paar honderd km getokkel erbij. En een vroegtijdig paasmenu. Wauw! :top:
Plaats reactie