Motor houdt in na sproeier en naald vervangen

Technische vragen over alles wat met performance te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
XV1600Fan
Star Friend
Reactions: 1
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 feb 2017, 23:30
Contacteer:

Motor houdt in na sproeier en naald vervangen

Bericht door XV1600Fan »

Goede avond Wildstar collegas!

Ik heb wat carburateur problemen, en misschien weet een van jullie wat er niet helemaal goed gaat?

Een paar maand terug heb ik het standaardluchtfilter al vervangen voor een k & N luchtfilter, deze past in de originele luchtfilter behuizing (type: YA-1699), ik heb hier eigenlijk niks aan gemerkt qua gedrag, de motor liep goed.

Deze week heb ik mijn hoofdsproeier 165 vervangen door een grotere 180 sproeier, en ook de gasnaald die bij deze set hoort.
Ik heb alles gemonteerd zoals in de handleiding staat. Ik had zelfs voor de 180 ipv de 185 gekozen omdat ik de originele uitlaatbochten er nog op heb zitten, maar wel een Highway hawk slipon set.

Nu houd de motor bij plots volgas geven flink in, en hij komt ook niet echt lekker op toeren. Stationair draait hij goed, en half gas draait hij ook gewoon goed.

Wat ik mij nu afvraag is : zal de gasnaald te hoog staan, of heb ik toch nog een te grote sproeier gemonteerd.

Ik ga eerst de gasnaald maar eens ietsje laten zakken, en kijken wat dat oplevert. Maar het verbaasd mij wel. Ik ga veel meer vermogen verwacht vanaf half gas tot max.

Ik ben benieuwd wat jullie denken dat er aan de hand is.

Groet,
Peter
0
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Motor houdt in na sproeier en naald vervangen

Bericht door knutselsmurf »

Belangrijkste vergeten, je hebt een PB.
Plaats reactie