Of om een omgebouwde HD helemaal zoek te rijden en dat ze dan later bij een stoplicht vragen wat voor type motor is dat ? XV-1600 maar dan wel helemaal standaard moet je dan die koppies zienrebel57 schreef:Maar is is toch zo leuk om die Ducati jongens uit te dagenMOD schreef: Ben van mening dat de WildStar voldoende vermogen heeft, en dat je hem het beste standaard kan houden :blaah:
Dynatek 3000
Re: Dynatek 3000
0
SREU#0001
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
Re: Dynatek 3000
Mischien ook effe het oliepompaandrijftandwiel bestellen, deze kost je ongeveer 60 euro en bij de montage wil ik je wel helpen.eRJee schreef:Mijn Roadstar is van 2000, dus zal 4750 mijn max zijn.
Ik heb een 31 tander gemonteerd trouwens ... dus 36A zal ook kunnen.
Bedankt voor jullie toelichting, ik ga in beraad (en conclaaf met vrouwlief )
Gerben
Ook nog effe iets over de Yamaha Speedstar ontstekingsmodule, deze is niet instelbaar, de begrenzer ligt op 5500 rpm en de onstekingcurve is gelijk aan de 32b curve van de dynatek 3000.
Deze module is eigenlijk alleen te gebruiken bij stage 3 of meer.
maw alleen gebruiken als er andere nokkenassen en klepveren zijn gemonteerd...
Ga er maar van uit dat je wilde met een open uitlaat, 31 tander, dynojetkit, open luchtfilter, dynatek 3000 en hoogcompressiezuigers vermogen genoeg heeft (80 pk en 160 NM op het achterwiel)
Je zou ter vergelijking eens een testrit op een MTO1 kunnen maken deze heeft nagenoeg hetzelfde vermogen en vermogensafgifte
Re: Dynatek 3000
Dank je Gerben voor de super toelichting.
Ik ga voor de Dynatek 3000 en zal direct een oliepomptandwiel mee bestellen.
Weet je ook hoe die in het Engels heet? Ik wil alles bij Hellriser bestellen namelijk.
Ik ga voor de Dynatek 3000 en zal direct een oliepomptandwiel mee bestellen.
Weet je ook hoe die in het Engels heet? Ik wil alles bij Hellriser bestellen namelijk.
0
SREU#0121
Re: Dynatek 3000
Dat heet een OILPUMP GEARSHAFT. Als je bij hellriser kijkt onder Roadstar en dan Performance en dan onder pistons/CAMS kijkt dan scroll je naar beneden en kom je hem vanzelf tegen. Kost 44,95 dollar.
Re: Dynatek 3000
Dank Ger, heb Tami al gemaild!
@Gerben: ik zal van me laten horen als ik zover ben, top dat je me wilt helpen met de montage.
@Gerben: ik zal van me laten horen als ik zover ben, top dat je me wilt helpen met de montage.
0
SREU#0121
Re: Dynatek 3000
Klopt als een bus.Ger schreef:Dat heet een OILPUMP GEARSHAFT. Als je bij hellriser kijkt onder Roadstar en dan Performance en dan onder pistons/CAMS kijkt dan scroll je naar beneden en kom je hem vanzelf tegen. Kost 44,95 dollar.
Wel het High rpm replacement exemplaar bestellen, SPD-4WM09-29-00
Is nog een euro goedkoper ook
Gerben
Vergeet ook niet om een pakking voor je koppelinghuis mee te bestellen, is niet duur wel nodig...(kan gewoon bij je dealer)
Re: Dynatek 3000
Had ik inderdaad ontdekt. Ga vanmiddag ijsje kopen.gerben termignoni schreef:Wel het High rpm replacement exemplaar bestellen, SPD-4WM09-29-00
Is nog een euro goedkoper ook
0
SREU#0121
Re: Dynatek 3000
Update:
Heb de onderdelen binnen en alvast de Dynatek3000 op 36A gezet en gemonteerd.
Kan alleen maar zeggen: WAT EEN VERSCHIL
Heb het gevoel alsof de motor maar blijft trekken, alsof het een 6-bak is geworden. Ik blijf maar schakelen.
Nu z.s.m. de nieuwe Barnett koppeling en het oliepomptandwiel monteren. Zal dit weekend worden.
Xie jullie snel weer.
Heb de onderdelen binnen en alvast de Dynatek3000 op 36A gezet en gemonteerd.
Kan alleen maar zeggen: WAT EEN VERSCHIL
Heb het gevoel alsof de motor maar blijft trekken, alsof het een 6-bak is geworden. Ik blijf maar schakelen.
Nu z.s.m. de nieuwe Barnett koppeling en het oliepomptandwiel monteren. Zal dit weekend worden.
Xie jullie snel weer.
0
SREU#0121
Re: Dynatek 3000
Is inderdaad waar, schroef een 31 tander een dynatek 3000 onder je bike en het is ineens een beest..
Succes met het monteren van de koppeling en het oliepompaandrijftandwiel.
Moet lukken met de foto's van Rebel lijkt me.
Neem ook de opmerking over de olietoevoerbuis ter harte....
deze niet demonteren alleen maar iets opzij draaien om de borgplaat van het aandrijftandwiel weg te nemen, en de borgplaat weer op EXACT dezelfde wijze weer terug monteren (niet omdraaien of iets dergelijks)
Gerben
Re: Dynatek 3000
Ik kan niet vinden wat je bedoeld Gerben. Kun je me uitleg geven of een verwijzing?Neem ook de opmerking over de olietoevoerbuis ter harte....
deze niet demonteren alleen maar iets opzij draaien om de borgplaat van het aandrijftandwiel weg te nemen, en de borgplaat weer op EXACT dezelfde wijze weer terug monteren (niet omdraaien of iets dergelijks)
0
SREU#0121