V&H Longshots wat dempen

Technische vragen over alles wat met uitlaten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mercenary
Gast
Reactions:

Re: V&H Longshots wat dempen

Bericht door Mercenary »

Dennis,
check this page http://www.eagleharley.de/vance-hines/e ... iller.html
They offer Harley baffles and it is quite possible that the ones for the Wildstar are of different diameter. However they are just building some for my Raider because I cannot go to Germany with the Big Radius 2 in 2 I suppose. The police would get me 1m behind the border.

Maybe this is an option for you.

Cheers,

Merc
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: V&H Longshots wat dempen

Bericht door RockEDstar »

Heeee Dennis, volgens mij, kennen wij elkaar van eerdere tijden bij de Fans, klopt dat?
Over het reduceren van het geluid van de longshots kun je het beste even kontakt opnemen(PB-tje of een email) met Kleine Jan. Ik kan me herinneren dat Kleine Jan daar meerdere malen een oplossing voor heeft bedacht voor andere Fans met dezelfde wensen als die van jou.

Even over de Quiet Bafles: Ik heb sinds kort een Propipe Chrome(2 in 1) en daarbij een extra Baffle besteld. Bij 3000 toeren is het verschil in DB ongeveer 10 DB. Dus nog erg hard.
De meeste techneuten zitten op het Treffen in Balkbrug, dus even wachten tot morgen, want dan zijn ze weer thuis
0
Gebruikersavatar
Kojo......
Gast
Reactions:

Re: V&H Longshots wat dempen

Bericht door Kojo...... »

Heb dezelfde motor in kleur bedoel ik en ook longshots. :24: :26:
Wat een prachtig geluid zonde om ze te dempen.
Maar ieder zijn eigen keus(ik zou het niet doen hahaha)


Drekkie :stoer:
Gebruikersavatar
Knaks
Gast
Reactions:

Re: V&H Longshots wat dempen

Bericht door Knaks »

dennisclaessens schreef:Ben ook benieuwd of ik de ploffen uit mijn uitlaat nog wat langzamer & onregelmatiger kan krijgen als die stationair loopt... Dit vind ik mooi geluid, maarja het is een Harley: http://www.youtube.com/watch?v=qz7QIlFbHjQ :)

Ik zal Jan eens een mailtje sturen, thanks!
Dennis,

ik zie dat je je originele luchtfilter nog gebruikt icm de longshots. Als je niks aan de sproeierbezetting en/ofgasnaald hebt veranderd dan staat ie nu te arm wat ook het ploffen in de uitlaat verklaard. Te arme mengsels geven een hetere verbranding waardoor in een worst case scenario je uitlaatkleppen kunnen verbranden .....
Gebruikersavatar
Knaks
Gast
Reactions:

Re: V&H Longshots wat dempen

Bericht door Knaks »

Dennis,

ik heb een plaatje bijgevoegd van DBKillers zoals die standaard bij de Longshots worden geleverd. Kleine Jan pastte deze dan aan door er dempingmateriaal omheen te wikkelen.

Jouw foto van de dichtgeknepen buis ken ik niet alszijnde een oplossing ....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie