V&Hines monteren

Technische vragen over alles wat met uitlaten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wiggle
Member
Reactions: 23
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 jan 2010, 22:03
Contacteer:

V&Hines monteren

Bericht door Wiggle »

Hallo allemaal, :24:

zelf heb ik nog vance &Hines HS uitlaten staan, en zou die graag onder mijn Wildstar zien. Aangezien ik zelf niet een techneut ben!!! zou ik graag willen weten wat er verder dan aan veranderd moet worden? om er ook nog een paar pktjes bij te krijgen.En is er in de buurt van friesland een adres waar ik dat kan laten doen.en wat zijn de kosten daarvan ruigweg natuurlijk?
Ps:heb me al opgegeven als lid :top: maar wacht nog op reactie.

Groeten, Jurjen
0
Don't Drink and Drive Home.
Just Blow and Fly Home




SREU#0544
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 422
Berichten: 3755
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: V&Hines monteren

Bericht door Kokkie »

Hoi Jur,

Het monteren van de uitlaten is niet zo moeilijk. Zorg wel dat je er de goede beugel bij hebt om ze te monteren. Deze beugel vervangt de beugel van de originele uitlaat die op de achterbrug zit gemonteerd.
Verder moet je sowieso je motor even opnieuw af (laten) stellen als je een andere uitlaat/filter/carburateur monteert. Hierbij moeten waarschijnlijk je gasnaalden aangepast worden, een kitje met die naalden zijn zo te koop. (+ 75 E)
Om nog meer pk's eruit te halen is een ander luchtfilter een optie. Zijn er zeer veel van te krijgen, in verschillende uitvoeringen.
Je kan ook nog je carburateur vervangen. Tenslotte een dyna-ontstekings module, (Dyna 3000) wat ook lekker wat verschil maakt.
Als klap op de vuurpijl kun je je cilinders laten aanpassen (big-bore) zodat je meer cc's / pk's krijgt. Das wel een behoorlijke ingreep, en daarvoor kan je het beste contact opnemen met de Kliniek in Wageningen. (Vragen naar doktor Rebel)

Als je wilt heb ik nog een 2e hands kuryakyn hypercharger pro luchtfilter voor je. Daarvan is wel van de binnenkant en de klepjes het chroom aangetast.

Succes ermee,

Kokkie
0
Gebruikersavatar
Joop
Member
Reactions: 71
Berichten: 1310
Lid geworden op: 08 feb 2008, 19:27
Contacteer:

Re: V&Hines monteren

Bericht door Joop »

Zozo Kokkie, nog effe en we hebben er een kliniek
in Vianen bij :27: :24:
0
Afbeelding

SREU#0150
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leen
Gast
Reactions:

Re: V&Hines monteren

Bericht door Leen »

Joop schreef:Zozo Kokkie, nog effe en we hebben er een kliniek
in Vianen bij :27: :24:
Joop ik denk dat Kokkie de vliegtuigtechniek :sukkel: in de :star: wil proppen , we moeten op gaan passen met hem want nog even en hij meer PK's dan MOD ;)

In de kliniek :preek: van Johan :think: zal al heel wat patienten van onze groep geweest
Plaats reactie