Uitlaten van roadburner

Technische vragen over alles wat met uitlaten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Patman
Gast
Reactions:

Uitlaten van roadburner

Bericht door Patman »

Daar was ik weer eens,

Heeft er iemand ervaring met de uitlaten van dit merk? ( Roadburner) Ze hebben een aantal leuke types waaronder zwart ceramic.

Zit eraan te denken om te bestellen maar wil eerst wat meer info. Zit namelijk te twijfelen tussen deze en die van vance & hines alleen hebben deze niet dit type in het zwart.

Patman :stoer:
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2467
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: Uitlaten van roadburner

Bericht door Stosh »

Ik heb de roadburners nog niet op een wildstar zien zitten maar er zijn wel twee leden met roadburners op een Midnight Star, ik heb onlangs nog met een van die leden gesproken en die was zeer te spreken over de roadburners, zeker de nieuwste met het SLT systeem. Ik ben er zelf ook mee bezig geweest om ze te bestellen maar gezien de hoge verzendkosten en daarnaast nog eens BTW en invoerskosten wordt het een dure grap voor een paar uitlaten. Dus ik heb mijn roadburner plannen maar even in de kast gezet!! :nea:
0
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Gebruikersavatar
Ger
Gast
Reactions:

Re: Uitlaten van roadburner

Bericht door Ger »

Ik heb Roadburners street pro's met SLT onder mijn midnight en ze bevallen mij prima. Goede kwaliteit en mooi geluid.
Gebruikersavatar
frans Herman
Gast
Reactions:

Re: Uitlaten van roadburner

Bericht door frans Herman »

Patman,

Ik heb dezelfde Roadburners als Ger maar dan de iets kortere versie.

Mooi geluid en prima kwaliteit het zijn open uitlaten maar door het SLT systeem
is het geluid dieper en lager van toon hetgeen voor de bijrijder ook plezierig is.
In combinatie met een ander luchtfilter en een Power Commander of carburatieaanpassing is zomaar 10% meer vermogen uit je motor te halen.

Gr,

Frans.
Plaats reactie