10nke en Peter Verlagen Dragstar 1100
Re: 10nke en Peter Verlagen Dragstar 1100
Ik sta oliebollen te bakken bij piet. Ik kijk vanacht ff als ik thuis kom.
0
Staffy
Old soldiers never die, they just fade away.
Old soldiers never die, they just fade away.
Re: 10nke en Peter Verlagen Dragstar 1100
Ik kan er nu niet bij, de trike van Rian staat bij de bouwer, maar als je iets gaat maken, kijk dan even of het echt nodig is om de beugels "getailleerd" te maken. Hoeft volgens mij niet, en is dan veel sterker..
Kokkie
Kokkie
0
- Kleine jan
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Berichten: 390
- Lid geworden op: 03 jan 2008, 13:30
- Contacteer:
Re: 10nke en Peter Verlagen Dragstar 1100
http://www.nopork.com/manuals/lowering_kit_8.pdf
Deze beugels wil ik laten maken cnc laten frezen .
passend op de xv1600/xv1900/xvs950/xvs1300.en de dragstar classic 650 en 1100.
zal eens even na vragen wat de kosten zijn .
Dan kan je de motor hoogte in 8 verschillende instellingen in stellen.
Deze beugels wil ik laten maken cnc laten frezen .
passend op de xv1600/xv1900/xvs950/xvs1300.en de dragstar classic 650 en 1100.
zal eens even na vragen wat de kosten zijn .
Dan kan je de motor hoogte in 8 verschillende instellingen in stellen.
0
Kleine Jan & Petra
Re: 10nke en Peter Verlagen Dragstar 1100
Maar ja, Jan er is maar 1 goede en gewenste instelling. Ik neem tenminste aan dat je niet elke week een andere instelling wilt gebruiken. Ik denk dan, instelling laten bepalen door de "Looks" en de rest met de voorspanning van de veer/progressieve veer.
Re: 10nke en Peter Verlagen Dragstar 1100
13 mmStaffy schreef:Ik sta oliebollen te bakken bij piet. Ik kijk vanacht ff als ik thuis kom.
0
Staffy
Old soldiers never die, they just fade away.
Old soldiers never die, they just fade away.
- Kleine jan
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Berichten: 390
- Lid geworden op: 03 jan 2008, 13:30
- Contacteer:
Re: 10nke en Peter Verlagen Dragstar 1100
Dank je staffy .
Je hebt wel een beetje gelijk knutsel ,als de verlaging op de juiste stand staat dit kan ik dan naar wens afstellen .
Dan kan de normale achter veer gewoon zijn werk doen .
Ik kan hem wellicht iets strakker zetten maar ik moet wel goede vering houden voor een goede weg ligging .
Goed dat je een zoekt naar de juiste oplossing.
Je hebt wel een beetje gelijk knutsel ,als de verlaging op de juiste stand staat dit kan ik dan naar wens afstellen .
Dan kan de normale achter veer gewoon zijn werk doen .
Ik kan hem wellicht iets strakker zetten maar ik moet wel goede vering houden voor een goede weg ligging .
Goed dat je een zoekt naar de juiste oplossing.
0
Kleine Jan & Petra
Re: 10nke en Peter Verlagen Dragstar 1100
Altijd denken in oplossingen, Jan. Er zijn voor de XV 1600 verstelbare Bones, mogelijk ook voor de XZ 1300. En ook goed zelf te maken, misschien.
Willekeurig voorbeeld.
Willekeurig voorbeeld.
- Kleine jan
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Berichten: 390
- Lid geworden op: 03 jan 2008, 13:30
- Contacteer:
Re: 10nke en Peter Verlagen Dragstar 1100
Gelukt 5,5-6 cm verlagen is klaar.
Zelf even een strip gehaald en gaten in geboord deze gemonteerd.
Ging niet echt van harte om dat de xvs1300 een koelvloeistof tank naast de vering heeft zitten en deze ook verwijderd moest worden .
Alles weer gemonteerd en rijden maar.
Zelf even een strip gehaald en gaten in geboord deze gemonteerd.
Ging niet echt van harte om dat de xvs1300 een koelvloeistof tank naast de vering heeft zitten en deze ook verwijderd moest worden .
Alles weer gemonteerd en rijden maar.
0
Kleine Jan & Petra