Italo,
Ik weet niet wat de druk hoort te zijn, kan je alleen maar adviseren om je ogen op de weg te houden bij 100 km/u.
Heb zelf ook een metertje maar ga er niet op zitten turen onder het rijden
Luchtbelletjes of schuim in oliedruk meter
Re: Luchtbelletjes of schuim in oliedruk meter
Daarom heb ik hem recht voor mijn neus gemonteerd
Oliedruk varieert sterk met de temperatuur van de olie en het toerental.
ff natte vinger werk: 100 km p/u = 2500 toeren = 3,5 bar oliedruk bij bedrijfswarme omstandigheden.
Die belletjes komen van het trillen, de meter is glycerine gevuld (denk ik want het mag niet bevriezen)
Oliedruk varieert sterk met de temperatuur van de olie en het toerental.
ff natte vinger werk: 100 km p/u = 2500 toeren = 3,5 bar oliedruk bij bedrijfswarme omstandigheden.
Die belletjes komen van het trillen, de meter is glycerine gevuld (denk ik want het mag niet bevriezen)
Re: Luchtbelletjes of schuim in oliedruk meter
ja, precies.Knaks schreef: de meter is glycerine gevuld (denk ik want het mag niet bevriezen)
de vloeistof in het glaasje is niet de olie die jij in je blok gegooid hebt.
die oliedruk meter is een gesloten systeem op zich.