Zondag 30 maart heb ik leuken ideeeen opgedaan dus ben ik gelijk aan het sleutelen gegaan.
Heb ook mijn AIS verwijderd en AIS pluggen gemonteerd (MOD nog bedankt voor de pluggen) en ik heb om de brandstofpomp ook die leidingen verwijderd.
Maar me motor loopt kloten, wat is er aan de hand???? Help mij!!!
Ja mod je ziet me zitten in de kap van de brandstofpomp.!!!!!
Moge de rest van de fotos!!!
AIS verwijderd, motor loopt kloten
Re: AIS verwijderd, motor loopt kloten
GERTON niet meer starten die motor!!! je hebt de oliesmering leidingen verwijderd!!!!!!!!! die moeten er direct weer op!!!!!!Bult schreef:Zondag 30 maart heb ik leuken ideeeen opgedaan dus ben ik gelijk aan het sleutelen gegaan.
Heb ook mijn AIS verwijderd en AIS pluggen gemonteerd (MOD nog bedankt voor de pluggen) en ik heb om de brandstofpomp ook die leidingen verwijderd.
Maar me motor loopt kloten, wat is er aan de hand???? Help mij!!!
Ja mod je ziet me zitten in de kap van de brandstofpomp.!!!!!
Moge de rest van de fotos!!!
(of heeft photoshop een 1 April grap met je uitgehaald??) Inderdaad 1 dag te vroeg, heb de foto al bestudeerd en uitvergroot, leuk gemaakt.
0
"The Iron Horse"
WSFH SREU#0118
WSFH SREU#0118
Re: AIS verwijderd, motor loopt kloten
Bult,
Ik weet dat je errug goed bent met fotoshop, en meer van die voor mij onbegrijpelijke programma's
Ik hoop dat deze foto dan ook niet echt op de waarheid berust .....
Als de onderste foto klopt dan heb je de leiding die de druksmering van je cilinderkoppen verzorgt verwijdert (smering van de lagerschalen van de bewegende delen in de cilinderkop)
Is niet handig, deze lagers kunnen niet zonder smering en zijn nu bijna zeker naar de galamiezen (stuk).
Gerben
Ik weet dat je errug goed bent met fotoshop, en meer van die voor mij onbegrijpelijke programma's
Ik hoop dat deze foto dan ook niet echt op de waarheid berust .....
Als de onderste foto klopt dan heb je de leiding die de druksmering van je cilinderkoppen verzorgt verwijdert (smering van de lagerschalen van de bewegende delen in de cilinderkop)
Is niet handig, deze lagers kunnen niet zonder smering en zijn nu bijna zeker naar de galamiezen (stuk).
Gerben
Re: AIS verwijderd, motor loopt kloten
Bult, je bent 1 dag te vroeg.
maar wel een knap stukje werk.
maar wel een knap stukje werk.
Re: AIS verwijderd, motor loopt kloten
Je bent idd iets te ijverig geweest, je hebt ook de olieleiding verwijderd. (fotoshop????)
Of dat iets met het klote lopen te maken heeft???? Hoop dat je hem niet lang hebt laten lopen.
BTW heb je de aansluiting van de vacuumleiding die op je manifold zit wel dicht gemaakt?
Hoop dat er verder geen schade is ontstaan
Of dat iets met het klote lopen te maken heeft???? Hoop dat je hem niet lang hebt laten lopen.
BTW heb je de aansluiting van de vacuumleiding die op je manifold zit wel dicht gemaakt?
Hoop dat er verder geen schade is ontstaan
0
SREU#0157
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Re: AIS verwijderd, motor loopt kloten
Gingen die pluggen er makkelijk in Gerton??
Of moest je extra veel stikstof gebruiken en iets
harder slaan :huh: ??
Of moest je extra veel stikstof gebruiken en iets
harder slaan :huh: ??
Re: AIS verwijderd, motor loopt kloten
Zie je AIS gewoon nog zitten, en die pluggen die ik je gegeven had waren Butt-pluggen
:blaah:
:blaah:
0
SREU#0001
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
Re: AIS verwijderd, motor loopt kloten
MOD schreef:en die pluggen die ik je gegeven had waren Butt-pluggen
0
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
SREU#0121
Re: AIS verwijderd, motor loopt kloten
Hij is briljant!!
Ik zie alleen aan de foto's dat ermee is geknoeid en de bestandsnamen zeggen mij ook genoeg!
Groet, Jaap
Ik zie alleen aan de foto's dat ermee is geknoeid en de bestandsnamen zeggen mij ook genoeg!
Groet, Jaap
Re: AIS verwijderd, motor loopt kloten
groetjes dennis en caroline