Frame

Dit forum is voor algemene en technische vragen voor de Wildstar XV-1600
Plaats reactie
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Frame

Bericht door knutselsmurf »

Ik ben op zoek naar foto's, tekeningen, afmetingen of algemene afbeeldingen van een kaal wildstar-frame. Dit om alvast op papier een en ander te plannen.
Gebruikersavatar
Ger
Gast
Reactions:

Re: Frame

Bericht door Ger »

Je kunt bij yamaha sportsplaza in seatlle een origineel ws frame kopen hoor als je wilt en het is niet zo duur
837 dollar

Er staat trouwens ook een tekening bij.

Kijk hier maar

http://www.yamahasportsplaza.com/pages/ ... fault.aspx
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Frame

Bericht door knutselsmurf »

Gevonden, kan ik vast virtueel gaan zagen en lassen.
Gebruikersavatar
Wilco
Gast
Reactions:

Re: Frame

Bericht door Wilco »

Deze kan je kant en klaar kopen voor een vrienden prijsje, met of zonder swingarm erbij!!!
Hoeft niet persé in deze kleur btw !!!

[attachment=1]prostreet1-c.jpg[/attachment]

[attachment=0]Don Gray.jpg[/attachment]

FF het aantal dollars delen door 1.4 en voilá , een frame voor "weinig" !!

Ze verkopen ook hele mooie achterbruggen, zowel mét als zonder wiel, voor wielen tot maatje 300 !!!!

Hier de hele pagina, voor groot formaat beeld, en een 2e frame!!
http://www.hellrisercustoms.com/bikes/r ... bcat/Frame

Grtzzz,
Wilco.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Frame

Bericht door knutselsmurf »

De frame-markt is me wel bekend. Ook in Europa kun je genoeg frame's kopen waar een Wildstar blok in pas, maar probeer maar eens een blok te pakken te krijgen. Een schademotor is al een probleem, laat staan een redelijk blok. Verder nog het traject van allerlei keuringen om een kenteken te krijgen. Verder de financiële afweging.
Plan is om volgend jaar een Wildstar te kopen, mogelijk een die verwaarloosd is(om de prijs te drukken) en daar dan is flink de slijptol in te zetten. Voor het rijcomfort wil ik niet verder gaan als 240 achter en dat past in een standaard brug. Het is overigens ook best te doen om de originele brug aan te passen voor een bredere band.
Het voordeel van dit traject is als je niet te extreem gaat je gerust kunt blijven rijden zonder al te veel ellende. Je hebt dan al een frame, een blok, al je elektra en nog wat spul voor de handel. dit drukt ook je aanschaf nog wat. Als je ven een bestaande motor de voorpoten 4 of 6 graden onderuit zet, moet je volgens de wet al gekeurd worden(meer dan 6 cm verschil in wielbasis)
Dus als er iemand nog een Wildstar weet te staan waar je vooral zelf nooit op zou willen rijden, laat het mij maar weten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie