Frame
Re: Frame
Je kunt bij yamaha sportsplaza in seatlle een origineel ws frame kopen hoor als je wilt en het is niet zo duur
837 dollar
Er staat trouwens ook een tekening bij.
Kijk hier maar
http://www.yamahasportsplaza.com/pages/ ... fault.aspx
837 dollar
Er staat trouwens ook een tekening bij.
Kijk hier maar
http://www.yamahasportsplaza.com/pages/ ... fault.aspx
Re: Frame
Deze kan je kant en klaar kopen voor een vrienden prijsje, met of zonder swingarm erbij!!!
Hoeft niet persé in deze kleur btw !!!
[attachment=1]prostreet1-c.jpg[/attachment]
[attachment=0]Don Gray.jpg[/attachment]
FF het aantal dollars delen door 1.4 en voilá , een frame voor "weinig" !!
Ze verkopen ook hele mooie achterbruggen, zowel mét als zonder wiel, voor wielen tot maatje 300 !!!!
Hier de hele pagina, voor groot formaat beeld, en een 2e frame!!
http://www.hellrisercustoms.com/bikes/r ... bcat/Frame
Grtzzz,
Wilco.
Hoeft niet persé in deze kleur btw !!!
[attachment=1]prostreet1-c.jpg[/attachment]
[attachment=0]Don Gray.jpg[/attachment]
FF het aantal dollars delen door 1.4 en voilá , een frame voor "weinig" !!
Ze verkopen ook hele mooie achterbruggen, zowel mét als zonder wiel, voor wielen tot maatje 300 !!!!
Hier de hele pagina, voor groot formaat beeld, en een 2e frame!!
http://www.hellrisercustoms.com/bikes/r ... bcat/Frame
Grtzzz,
Wilco.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Frame
De frame-markt is me wel bekend. Ook in Europa kun je genoeg frame's kopen waar een Wildstar blok in pas, maar probeer maar eens een blok te pakken te krijgen. Een schademotor is al een probleem, laat staan een redelijk blok. Verder nog het traject van allerlei keuringen om een kenteken te krijgen. Verder de financiële afweging.
Plan is om volgend jaar een Wildstar te kopen, mogelijk een die verwaarloosd is(om de prijs te drukken) en daar dan is flink de slijptol in te zetten. Voor het rijcomfort wil ik niet verder gaan als 240 achter en dat past in een standaard brug. Het is overigens ook best te doen om de originele brug aan te passen voor een bredere band.
Het voordeel van dit traject is als je niet te extreem gaat je gerust kunt blijven rijden zonder al te veel ellende. Je hebt dan al een frame, een blok, al je elektra en nog wat spul voor de handel. dit drukt ook je aanschaf nog wat. Als je ven een bestaande motor de voorpoten 4 of 6 graden onderuit zet, moet je volgens de wet al gekeurd worden(meer dan 6 cm verschil in wielbasis)
Dus als er iemand nog een Wildstar weet te staan waar je vooral zelf nooit op zou willen rijden, laat het mij maar weten.
Plan is om volgend jaar een Wildstar te kopen, mogelijk een die verwaarloosd is(om de prijs te drukken) en daar dan is flink de slijptol in te zetten. Voor het rijcomfort wil ik niet verder gaan als 240 achter en dat past in een standaard brug. Het is overigens ook best te doen om de originele brug aan te passen voor een bredere band.
Het voordeel van dit traject is als je niet te extreem gaat je gerust kunt blijven rijden zonder al te veel ellende. Je hebt dan al een frame, een blok, al je elektra en nog wat spul voor de handel. dit drukt ook je aanschaf nog wat. Als je ven een bestaande motor de voorpoten 4 of 6 graden onderuit zet, moet je volgens de wet al gekeurd worden(meer dan 6 cm verschil in wielbasis)
Dus als er iemand nog een Wildstar weet te staan waar je vooral zelf nooit op zou willen rijden, laat het mij maar weten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.