Sproeier

Dit forum is voor algemene en technische vragen voor de Wildstar XV-1600
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Johan
Gast
Reactions:

Sproeier

Bericht door Johan »

Hallo, ik had een vraagje voor jullie. Het zal mss al een paar keer gevraagd zijn, maar ik doe het toch. Ik wil een open luchtfilter plaatsen van k&n. Nu weet ik dat de carb moet afgesteld worden. Ik zou graag willen weten welke sproeier, zonder aan de gasnaald te komen.
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2466
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: Sproeier

Bericht door Stosh »

Open uitlaten of origineel?
Op je foto staan Longshots en als dat zo is zou ik met een standaard naald gaan voor 205
0
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Gebruikersavatar
Johan
Gast
Reactions:

Re: Sproeier

Bericht door Johan »

Open uitlaten.Fat stackers van MAC. 205 van dynojet of van mikuni? En de stationair sproeier? 37,5?
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2466
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: Sproeier

Bericht door Stosh »

205 mikuni sproeier als je met dynojetsproeiers gaat werken moet je ook een dynojetnaald plaatsen
Daarnaast zou ik starten met 35 pilot maar moet je de pms schroef meer dan 4 slagen openzetten voor een goed stationair draaiende motor dan zou ik overstappen naar 37,5
0
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Gebruikersavatar
Johan
Gast
Reactions:

Re: Sproeier

Bericht door Johan »

Bedankt. Kan ik eindelijk mijn luchtfilter plaatsen. Nu nog een sproeier bestellen. De 185 en een 37,5 heb ik liggen.
Is deze afstelling ook van toepassing bij een ra-066v filter van k&n? Deze heb namelijk ook nog liggen.
Gebruikersavatar
Titte
Star Friend
Reactions: 1
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 mar 2008, 22:35
Contacteer:

Re: Sproeier

Bericht door Titte »

Ik werk met de kitjes van thunderbike , heb ik zelfs op stock , altijd in orde , en super makkelijk ...
0
Gebruikersavatar
Johan
Gast
Reactions:

Re: Sproeier

Bericht door Johan »

Bedankt Titte. Heb zelf ook nog een dynojet kit liggen. Maar wil eigenlijk niet aan de naald komen. Beetje uit schrik om iets stuk te maken. Daarom wil ik een 185 mikuni gebruiken en een 37,5 sproeier, als dit voldoende is
Heb jij toevallig een handleiding van de thunderbike kit liggen?
Plaats reactie