Even voorstellen..Dr Feelgood

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Gebruikersavatar
Bartman
Member
Reactions: 108
Berichten: 1199
Lid geworden op: 13 jan 2008, 14:45
Contacteer:

Re: Even voorstellen..Dr Feelgood

Bericht door Bartman »

Welkom bij deze geweldige club.
Maar dat wist je blijkt.
0
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.

SREU#0222
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leen
Gast
Reactions:

Re: Even voorstellen..Dr Feelgood

Bericht door Leen »

Welkom terug bij deze geweldige club hoe was het spreekwoord ook al weer "het bloed kruipt ..........................."
Gebruikersavatar
MOD
Gast
Reactions: 1
Berichten: 4690
Lid geworden op: 03 jan 2008, 09:49
Contacteer:

Re: Even voorstellen..Dr Feelgood

Bericht door MOD »

Paul voor jou hetzelfde als het onderstaande bericht zoals ik deze naar Franko heb gestuurd.
Hoi Frank,
heb hier afgelopen weekend over nagedacht.
Het hele Long Horn verhaal en zoals dit heeft afgespeeld is een donker zwarte bladzijde in de WSFH geschiedenis.
Vooral de persoonlijke dreigementen aan mij door een aantal leden van de Longhorns hebben me geraakt.
Ik zag je als persoonlijke vriend en had dit nooit verwacht. OK deze dreigementen kwamen niet van jou persoonlijk maar je moet er van op de hoogte zijn geweest.

Derhalve ben je welkom op het gastforum van de WSFH, maar voor het deelnemen aan activiteiten en eventueel lidmaatschap ben je uit gesloten.

Het gaat jullie goed !

Robert
0
SREU#0001
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
:sterk: 103 PK 183 NM :top:
Gebruikersavatar
Staffy
Member
Reactions: 48
Berichten: 1638
Lid geworden op: 12 jan 2008, 19:45

Re: Even voorstellen..Dr Feelgood

Bericht door Staffy »

Dr. Feelgood schreef:Beste Fans,

In PB´s hebben Robert en ik enkele gedachten kunnen wisselen. Toch wil ik graag op het forum nog even reageren, zonder inhoudelijk op zaken in te gaan.

De WSFH is een hele mooie club, dat was het toen en dat is het nu zeker. Voornamelijk gedragen door enthousiastelingen met passie voor hun hobby. Ook mijn hobby, ook al is die eind 2007 wat breder geworden met de komst van mijn Buffel, de BMW 1200 GS. Dit was tevens het moment waarna ik niet meer in clubverband gereden heb en lid was.

Maar de Wilde is mijn passie…, daarom stel ik het op prijs om op dit forum deze passie te kunnen delen. Ik zal kijken hoe ik, zij het wellicht bescheiden, een positieve bijdrage kan leveren.

Robert, ik respecteer je beslissing. Er zijn veel activiteiten in motorland die ons weer een keer kan doen treffen.., die uitdaging gaan we wel aan als we ervoor staan.

Groet van
de Doctor
Doctor,
Mooie en correcte reactie van je.
0
Staffy

Afbeelding

Old soldiers never die, they just fade away.
Plaats reactie