Even voorstellen: Arjen

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Gebruikersavatar
Leen
Gast
Reactions:

Re: Even voorstellen: Arjen

Bericht door Leen »

Hallo Arjan,

laten we zeggen wederom welkom bij deze club als je het treffen wilt meemaken kan dat binnenkort in Balkbrug dan kun je gelijk kennis maken met een groot deel fans.
Misschien nog even lid worden en je kunt op veel meer plaatsen op het forum komen.

Tot ziens op een van onze ride outs of treffen.
Gebruikersavatar
Gerrold
Member
Reactions: 119
Berichten: 2186
Lid geworden op: 04 jan 2008, 09:09
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Arjen

Bericht door Gerrold »

voor wat betreft je kenteken plaat, er rijden er ook rond met een op maat gemaakt e sticker( net echt)
0
Afbeelding
SREU#0102
Afbeelding
Gebruikersavatar
Keesie
Gast
Reactions: 3
Berichten: 970
Lid geworden op: 10 feb 2008, 13:05
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Arjen

Bericht door Keesie »

Welkom Arjen we gaan je vast wel zien op een rideout oid
0
SREU#0456
Afbeelding

You can t always get what you want
But if you try sometime you just might find you get what you need...
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Even voorstellen: Arjen

Bericht door knutselsmurf »

Welkom, Arjen, wederom!! Mooie kleur op de motor!! De side-Mount is onlangs nog besproken in een topic, linkje geplaatst. Ik zou vanonder je zadel naar de linkerzijde van je achterbrug gaan met je nieuwe bekabeling. Ik zou de oude heel laten, die is onder je zadel los te maken met een stekker.
Voor de montage even naar het linkje, Ik heb gezien dat je al een passende hebt gekocht. Als ik hem zo bekijk en de wetenschap dat hij aan de linkerkant kom moet wel je as er uit, maar niet je hele wiel. Even ondersteunen, as er uit,side mount er op de juiste manier op schuiven, as er terug in en met het juiste moment vastzetten. Voordat je hem definitief vastzet even de mount en plaat uitrichten. Succes.
http://wsfh.nl/phpBB2012/viewtopic.php?f=24&t=8675
Gebruikersavatar
Runner adri deemter
Gast
Reactions:

Re: Even voorstellen: Arjen

Bericht door Runner adri deemter »

Welkom,

Ben benieuwd naar details dus afwachten tot eerste ride-out.

Runner Adri :star:
Plaats reactie