Even voorstellen

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Gebruikersavatar
Thijs
Gast
Reactions:

Even voorstellen

Bericht door Thijs »

Hallo, mijn naam is Thijs en kom uit Aarle-Rixtel (bij Helmond) en ben sinds een paar weken in het bezit van een Wildstar uit 2002. Na een 10-12 jaar niet te hebben gereden begon het toch weer te kriebelen.

Heb vroeger verschillende motoren gehad, waaronder een paar supersport, daarna een Intruder 1400 deze vond ik helemaal niet fijn. Toen een Kawasaki Vulcan en deze heb ik verkocht omdat ik er in die tijd helemaal geen gebruik meer van maakte. (kleine kinderen)

Een paar weken geleden begon het weer te kriebelen en was aan het twijfelen om weer een supersport te kopen of een cruiser maar heb toch voor dat laatste gekozen.
Tot nog toe geen spijt.

Ik moet zeggen de Wildstar rijd heerlijk, alleen het is wel even wennen en vooral de rotondes, die neem ik nogal houterig maar het gaat steeds beter. :4:
Gebruikersavatar
pmponer
Gast
Reactions:

Re: Even voorstellen

Bericht door pmponer »

Welkom!
Ja een bochtenvreter is het niet, je moet hem wel sturen om het zo maar te zeggen.
De zekerheid komt wel weer, veel veilige km's gewenst!
Gebruikersavatar
Leen
Gast
Reactions:

Re: Even voorstellen

Bericht door Leen »

Welkom Thijs bij deze geweldige club, de Wildstar is een zeer betrouwbare motor waar je nog veel plezier mee gaat beleven.
Gebruikersavatar
WSFH Fanshop
Gast
Reactions:

Re: Even voorstellen

Bericht door WSFH Fanshop »

Welkom Thijs,

bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.

http://www.wsfh.nl/fanshop/

Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen

veel plezier bij de club,
WSFH Fanshopteam
Gebruikersavatar
zombie
Gast
Reactions:

Re: Even voorstellen

Bericht door zombie »

Welkom Thijs
Gebruikersavatar
Huskey
Member
Reactions: 56
Berichten: 1123
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:00
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Huskey »

Welkom bij de club Thijs!
0
Ben a.k.a Huskey


Afbeelding
SREU#0549
Gebruikersavatar
Bartman
Member
Reactions: 108
Berichten: 1197
Lid geworden op: 13 jan 2008, 14:45
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Bartman »

Welkom Thijs, goede keuze gemaakt.
0
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.

SREU#0222
Afbeelding
Gebruikersavatar
Slagûr
WSFH-Support
Reactions: 86
Berichten: 576
Lid geworden op: 20 feb 2010, 22:23
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Slagûr »

Welkom Thijs!
0
Afbeelding

SREU#0691 LEO.
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Even voorstellen

Bericht door knutselsmurf »

Welkom, Thjs. Wildstar, altijd een goede keuze. Zeer betrouwbare machine, gaat weinig tot niets mee verkeerd en een ton op de teller ligt niet aan de motor, maar aan de rijder. Als jij de tijd hebt om ze er op te rijden, slikt die motor dat zeer gewillig.
Tip voor de rotondes, lekker er in gaan hangen en met de binnenste hand tegenhouden in plaats van met de buitenste insturen. Hij wil namelijk zelf " graag" naar binnen.
En je floorboards, voorzien van slijtnokken geven vanzelf een seintje tot hoever je kan hangen. En als je verder wilt hangen, floorboards verzetten.
Heel veel rijplezier, er zitten in Brabant genoeg leden met dezelfde hobby.
Gebruikersavatar
Grote Wim
Gast
Reactions: 140
Berichten: 2651
Lid geworden op: 12 jan 2008, 10:56
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Grote Wim »

Thijs, welkom goeie keus wat betreft de club en de Wildstar.Ga je veel plezier aan beleven .
0
.
116db
.**.
SREU#0131
Afbeelding
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
Plaats reactie