Henk

Plaats een reactie

Smilies
telefoneren :20: :24: :26: :27: :29: :32: :34: :4: :preek: :top: :stoer: :kweenie: :boos: :sukkel: :eens: :bloos: ;) :sorry: :this: :shock: :P :swoon: :fart: :huilen: :verdrietig: :mod: :saai: :nopompom: :pompom: :think: :sleep: :vies: :nea: :bat: :star: :senile: :slaap: :acute: :vriend: :bier:
Bekijk meer smilies

BBCode staat AAN
[img] staat AAN
[url] staat AAN
Smilies staan AAN

Voorafgaande berichten
   

Als je meer dan één bestand wil bijvoegen, voer dan de details hieronder in.

Maximale bestandsgrote per bijlage: 3 MiB.

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Henk

Re: Henk

door Ruben » 26 jun 2026, 13:32

Welkom hier en wellicht tot ziens.

Re: Henk

door Niekie » 25 jun 2026, 18:06

Welkom Henk!

Re: Henk

door Kokkie » 25 jun 2026, 16:44

Welkom hier op het forum Henk, en veel plezier.
Wie weet een keertje "live".

Kokkie

Re: Henk

door Droopy » 25 jun 2026, 09:37

Welkom henk op het forum bij de gezelligste starclub van Nederland
Uit welke regio/ plaats kom je
Kijk rustig rond op het forum mocht je vragen hebben stel ze hoop binnenkort je bike live tekunnen bewonderen en kennis met je te maken

Groet droopy

Henk

door Cobra steenwijk » 25 jun 2026, 09:07

Hallo allemaal ik ben henk 62 jaar .
Heb nu 3 weken een Yamaha wildstar uit 2001.
Hiervoor een Honda shadow 1100 ace .
Mvg henk
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Omhoog