Lid worden

Plaats een reactie

Smilies
telefoneren :20: :24: :26: :27: :29: :32: :34: :4: :preek: :top: :stoer: :kweenie: :boos: :sukkel: :eens: :bloos: ;) :sorry: :this: :shock: :P :swoon: :fart: :huilen: :verdrietig: :mod: :saai: :nopompom: :pompom: :think: :sleep: :vies: :nea: :bat: :star: :senile: :slaap: :acute: :vriend: :bier:
Bekijk meer smilies

BBCode staat AAN
[img] staat AAN
[url] staat AAN
Smilies staan AAN

Voorafgaande berichten
   

Als je meer dan één bestand wil bijvoegen, voer dan de details hieronder in.

Maximale bestandsgrote per bijlage: 3 MiB.

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Lid worden

Re: Lid worden

door Dries » 17 jun 2026, 21:14

Welkom bij deze gezellige club :star: :star:

Re: Lid worden

door Bulldog » 17 jun 2026, 09:39

:24: Welkom Ronald

Re: Lid worden

door Kokkie » 17 jun 2026, 00:18

Dat kan ik goed begrijpen Ronald....
Is ook een fantastisch cluppie....

In ieder geval alvast welkom hier op het forum, en wellicht binnenkort ook als lid van ons cluppie.

Kokkie

Re: Lid worden

door Huskey » 16 jun 2026, 23:31

Welkom Ronald!
Super!! Een tweede warrior binnen ons kluppie! :24: :24:

Re: Lid worden

door Brujeria » 16 jun 2026, 21:48

Welkom!

Re: Lid worden

door Makki » 16 jun 2026, 21:04

Welkom

Re: Lid worden

door Bartman » 16 jun 2026, 17:48

Ronald welkom en ja, gauw lid worden is het beste
Ik kom uut Enschede

Re: Lid worden

door Niekie » 16 jun 2026, 11:07

Welkom Ronald!!

Re: Lid worden

door Knutselsmurf » 14 jun 2026, 20:19

Hallo, Ronald, leuk om je hier te begroeten. Naar aanleiding van ons digitale gesprek toch hier geland. En daar krijg je zeker geen spijt van.
Hoop je Warrior snel te kunnen bewonderen. :24: :top:

Re: Lid worden

door Ruben » 14 jun 2026, 09:00

welkom hier. 26 juli is er dus een rit in Veenendaal. Als je zin hebt kun je daar kennis maken met een aantal leden.

Omhoog